första november

- Frida
Åh, kan inte förstå vars tiden försvinner. Det är första november, kan inte förstå det. Känns som att det var en vecka sen det var första oktober.
Tiden springer verkligen iväg, två veckor till min b-day och åtta veckor kvar till julafton.

Emmy kom även till stan idag, jag hade fått för mig att hon skulle komma idag- men visste inte om jag hade drömt det i en av mina drömmar eller om hon faktiskt hade sagt till mig att hon skulle komma idag. Det var ännu en gång mitt minne hade svikit mig, hon hade nämligen sagt det till mig för ett bra tag sen.

Det blev inte många timmars sömn för mig inatt, har haft smärtor nedanför halsen som har hållt mig uppe tills klockan 5.00 då jag märkte att mamma klev upp. Emmy skulle då befinna sig på busstationen fem timmar därpå, så det fick bli få timmars sömn för min del.

Vi har varit runt på ett par ärenden, sen varit i stan och shoppat lite. Vi fick med oss varsitt par partyskor, får se om jag behåller dom eller inte. Ska prova gå i dom här hemma så jag verkligen känner efter om det kommer gå att ha dom ute en hel kväll på dansgolvet.


min goskit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0