läggdags

- Frida
När väckaren ringde imorse, tidigare än vanligt så ville jag verkligen inte stiga upp ur sängen. Jag brukar alltid välja min sömn i första hand, men det menar jag att jag måste sova viss många timmar för att klara av en hel dag med t.ex jobb. Jag fick tillräckligt med sömn inatt, men när jag vaknade upp var jag supertrött och jag frös som bara den.

Det blev inte alls så som jag tänkt mig när jag gick till jobbet imorse, skulle ha slutat klockan två men jag kom inte hem från jobbet förens halv sju. Så det blev ett par timmar extra!
Nu är jag (eventuellt) ledig ett par dagar, vilket känns skönt. Men det är även viktigt att få ledigt några dagar och hinna med allt som inte hinns med när det är jobb som tar upp dagarna.

Imorgon varnas det om snöstorm, kommer kliva upp halv tio för att sen ta en prommis in till stan. Har tänkt rusta upp med dunjackan, ugg'sen, pälsmössan, vantarna och halsduken så jag slipper frysa. Väl inne i stan ska jag köpa ett par härliga stickade tights på indiska & sen ska jag och hanna även köpa säsong två av greys. Så ni kan nog förstå vad vi ska göra under morgondagen då det är svinkallt & snöstor utomhus. Kommer nog bli hur bra som helst!



sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0