naatti

- Frida
Nu har jag äntligen kunnat andas ut, det är så sjukt hur mycket man är "uppe i varv" när man jobbar hela dagarna. Man hinner bara hem och äta, sen blir det bara att man slappar framför tv'n. Det har varit så himla mycket på jobbet idag, från öppning- till stängning. Vi har nämligen ganska nyligt börja med REAn så det har varit full fart hela dagen.

När jag kom hem idag så åkte jag, daniel och sofia upp på maxi där jag hittade en sista julklapp till daniel. Det är så himla lätt att köpa åt honom, men nu får ja faktiskt ge mig. Har iaf slagit in hans fyra julklappar nu, känns bra att iaf kunna bocka av en person på listan!

Imorgon blir det samma som idag, dock börjar jag tidigare och slutar redan klockan 15.00 vilket jag ser framemot. Nu ska jag se reprisen av PH, sen är det nattinatti som gäller för Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0