ny design, lite mörkare- lite bättre

- Frida
Som ni kanske ser så är det äntligen ny design och ny header här i bloggen. Man blir verkligen super less att hela tiden klicka upp bloggen och ständigt mötas av samma gamla tråkiga bilder.

Som tur är fick jag hjälp av daniels flickvän Sofia, vi körde på enkelt men ändå någonting nytt. Det blev kanske lite mörkt, med tanke på att det är svart hela sidan men jag gillar'e. Får se hur länge vi kommer ha den här, men tills vidare kör vi på den här.

Har inte hunnit berätta så mycket om min födelsedag kom jag att tänka på. Runt 6-tiden blev det fika med släkten, det bjöds på en supergod tårta och öppnades en hel del pressenter. Det jag fick av mina finaste var pressentkort (närmare 1000 kr på the body shop), pengar att handla vad jag vill för, en super praktiskt necessär, ett silverarmband, ett par guuudomliga BJÖRN BORG skor som jag bara älskar, underkläder och lite annat smått och gott.

Gårdagen blev det firande, eftersom att jag har väldigt svårt att planera en dag som passar alla mina vänner så fick det bli en spontan utekväll igår med evelina och linnéa. Tänkte bjuda på lite bilder från dagarna som gått;

f r e d a g










l ö r d a g











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0