satsumas

- Frida
Jag förstår inte riktigt vad det blir med mig och satsumas(?) den här tiden på året. Innan jag kom till evelina köpte jag med mig cirka åtta stycken satsumas och alla är slut. Jag har säkert ätit upp fem av åtta satsumas, tycker dom är så smarriga den här tiden på året. Jag älskar ju när dom är lite hårda och sura, yummie!

Nu ska vi ha lite avslappningsövningar, bra för kropp&stjäl. Evelina har någon kurs i skolan där hon fått en skiva med någon berättar lite olika avslappningsövningar. Ganska skönt faktiskt, men jag har en tendens att börja skratta när dom pratar på ett såntdär.. roligt sätt!

Imorgon väntar jobb, så ikväll blir det en tidig kväll helt klart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0