sen kväll, men ack så trevlig

- Frida
Har precis kommit hem ifrån Hanna, det har varit en mycket trevlig kväll med tittandes på greys.. Såklart. Nu har jag sett klart tredje säsongen, och väntar hysteriskt på att få nästa säsong. Det slutade med många frågetecken, så jag vill veta nu nu nu vad som kommer hända.

Och på tal om ingenting, shit vilken kyla det har varit idag. Det gäller verkligen att rusta upp med rätt kläder så att man slipper fysa och framförallt slippa förkylning. Nu ska jag kika på PH, spännande avnitt idag har jag hört så det får inte missas. 

 
min solstråle är nog inte lika glad som på bilder idag, då hon oppererade bort visdomständerna.
lider med dig honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0