17 november, jobb!

- Linnéa

idag såg jag till att stiga upp i tid så jag skulle hinna ta sacko (brorsans hund) till djuraffären för kloklippning, men princip direkt jag steg innanför dörren hos mamma ringde mobilen. det var personalchefen som sa att jag var en halvtimme sen(?) vadå halvtimme sen tänkte jag, jag började ju inte förens om 2 timmar(?!?!) men det var tydligen så att någon glömt meddela mig att mitt schema ändrats, så det blev bara att tokrusa till jobbet! och tur som är bor jag riktigt nära, så det tog endast några minuter innan jag var på plats!

jisses så mycket folk det har varit idag!! till en början ska jag ha någon som backar mig så jag hinner lära mig alla rutinera, men idag klarade jag mig nästa helt själv i fem timmar!
jag trivs verkligen super bra, oavsett om det kan vara lite stressigt ibland!

imorgon är det personalfest som gäller!
jag är supertaggad, nu får man verkligen en chans att lära känna dom andra bättre!




nu ska jag äta middag sen blir det att varva ner, kanske se lite tv och läsa en bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0