05:52

- linnea

nu är man vaken för att börja tvätta, galet så tidigt! jag har som inte riktigt fattat hur tvättstugan i mitt nya hem funkar så jag passar på att tvätta hos mamma istället!
sen är jag inte bara vaken såhär tidigt för att tvätta utan jag väntar även på ett samtal!

vad mer kan jag säga.. jo just det, jag är som tur var inte ensam hos mamma, utan min brors kompis sitter ännu uppe (det är lan pågång). brorsan har dock slocknat, det är tur de så han får sig någon sömn!

idag är det oändligt med saker som ska göras, eller egentligen är största delen en massa samtal som ska ringas så det blir nog bra.

nu hade jag tänkt mata kaninen med lite äpple sen börjar jag slänga in tvätta i maskinerna, jippi..
(jag hade inte tackat nej till att sova, iofs finns det ändå ingen plats här hos mamma nu när jag flyttat min säng och grabbarna lanar).

åh just det, idag kommer oth ut!

vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0