10 oktober

- Frida
Hade redan sen igår planerat att åka till farmor tidigt imorse. Så vi packade ihop kamera, varma kläder och drog iväg. Det var jag sofia, daniel och lillasyster som spenderade dagen där. Som vanligt så var det helt underbart, men måste säga att det var en j*vla kyla. Jag och Sofia var ute på en sväng med fyrhjulingen runt hela häggsjö och kan säga att vi frös en aning när vi kom innanför dörren. Det blev även en hel del go fika och även röj i garaget.

Har tagit en del bilder idag också, som kommer upp lite senare. Nu sitter jag hemma hos Evelina och ska snart slå på "ensam mamma söker" som går på tvn klockan åtta.

Ha en bra kväll mina vänner!
pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0