13 oktober

- Frida
Kollade precis igenom ett par inlägg som är skriva i oktober och märkte att jag lagt upp precis samma låt med Rihanna som linnéa lagt upp för bara några dagar sen, snacka om att inte läsa igenom inläggen noggrant. Aja, men då har ni fått den låten två gånger här i bloggen.

Gårkvällen var verkligen sjukt rolig, förstår egentligen inte att det är så pass många som har möjlighet att gå ut en tisdag. Det var nästan mer folk där igår, än vad det brukar vara på helgerna. Tackar iaf Hanna&Ida som gjorde kvällen!

Nu har jag precis kollat på en film, "Love Happens" hette den, helt okej film. Den liknar dom allra flesta romantiska filmer som spelas in nuförtiden. Men som sagt så är jag ju en sucker för romantiska filmer&serier så jag gillade den.

Ska alldeles strax slå igång oth & gossip girl, sen blir det nog en lång och skön promenad ute i det härliga vädret.


/google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0