17 oktober

- Frida
Nu känns det fruktansvärt bra i kroppen, har nämligen dragit med mig evelina på gymmet idag. Vi körde ett riktigt bra pass idag, mycket motion och mycket styrka. Det känns så himla bra när man väl har kommit igång med träningen. Nu är det bara att fortsätta i samma spår så man inte tappar allting, har ju trots allt 2 månaders uppsägningstid på kortet så lika bra att ta vara på det.

Sitter nu i min brors lägenhet och kollar lite på "uppdrag granskning", ett mycket intressant program om ni frågar mig. Just nu handlar det om datorns säkerhet, och hur lätt det går att ta sig in på andras dator, kopiera kontouppgifter osv.

Snart kommer en vän till mig och hämtar upp mig här, blir nog en långprommis längs strandpromenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0