18 oktober, all done!

- Linnéa

nu är nästan alla dagens ärenden gjorda! jag och mamma har sprungit som tokar på stan för att hinna med allt, och nu är vi äntligen klara! jag har även hunnit med ett möte som jag just kommit hem från! sen blev det genast mat, jag lagade "fattiga riddare" till mig och mamma! det måste varit flera år sen jag åt det sist, så gott var det! nu ska jag bara ta och packa ihop lite saker sen ska jag möta upp emma, troligast blir det av till jysk där jag ska titta på möbler till min lägenhet! sen måste jag även inhandla ett par träningsskor till cheerleadingen!


nu är ansökningarna inne, så nu är det bara att hålla tummarna för att jag kommer in på folkhögskolan!
jag kan lova er att det inte var liiite papper som skulle bifogas med ansökan, tror det var ca 10 papper från olika ställen.. så det var som sagt bara att springa runt som en tok för att få ihop allt!


jag saknar min snutt!

nu ska jag rusa, vi får helt enkelt höras senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du plugga? Vad ska du bli?

2010-10-18 @ 15:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0