19 oktober, always!

- Linnéa

mitt i allt när jag igår kväll satt och pysslade i mitt hem ringde telefonen, det var mcdonalds som berättade att jag fått jobbet! jag var nämligen på jobbintervju för bara någon dag sen och nu är jag anställd!
så idag hade jag tänkt ta mig en sväng förbi mcdonalds för att förbereda lite saker inför introduktionen som är på torsdag! jag kommer dock missa torsdagens träning, men så får det bli för denna gång.

senare plockade min älskling upp mig, han har spenderat hela helgen i sthlm (vilket han kommer göra hela denna helg med). han har nämligen varit där och spelat match och nu är han tillbaka! vi hann i stort sätt bara göra mat ihop sen skulle vi sova, vi stiger trotsallt upp 5 på morgonen så det är lika bra att lägga sig i tid!

jag fick en fråga här i bloggen som jag tänkt svara på! det var någon som frågade vilken linje jag ska läsa och vad jag ska bli.
jag kommer att läsa en allmän utbildning som är på ett år på vindelsfolkhögskolan! om man vill kan man även välja att studera på 2 år men då är det endast deltidsstudera, så jag kommer köra på helttid så jag får det bortgjort på ett år!

det jag vill bli är såklart dietist, det är mitt mål! som jag planerat nu vill jag genast efter folkhögskolan söka in på universitetet! det kommer då vara en utbildning på 3 år!


nu hade jag tänkt slänga i mig ett äpple sen blir det bums sängen! för idag är det nämligen mycket som ska hinnas med! och jag känner att jag verkligen inte är utvilad, så några timmars sömn till skulle inte sitta fel!


lets do this!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis till jobbet! :)

2010-10-19 @ 10:25:46
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0