20 oktober, hungrig!

- Linnéa

det blev mer ärenden gjorde idag än planerat, men det var lika bra! vi slapp iallafall regnet idag, men dock var det förbaskat kallt! dum som jag var lyckades jag lämna mina vantar hemma.. så väl hemma igen var jag mer än frusen, så det blev genast en kopp hett te!
jag hann även med att hämta ut ett par skor jag beställt, grymt snygga och bekväma!

och just det, jag sprang även förbi mcdonalds där jag hämtade mitt "intro kit"! den innehöll massa viktig information om företaget och så! jag hade nämligen tänkt ta och läsa igenom allt lite senare så jag är lite förbredd inför imorgon! jag ska nämligen på introduktionsmöte innan själva jobbet börjar på riktigt!

som ni säkert vet så färgade jag håret ljusare för inte så länge sedan, jag ville ha en förändring. men jag kände att ljusare hår aldrig passat mig, jag var så ovan att jag aldrig hann vänja mig så nu har jag färgat tillbaka till mitt älskade mörka hår! jag trivs verkligen så mycket bättre i mörkare hår, jag tycker själv att jag framhävs mycket bättre än när jag hade ljust!
denna gång körde jag på en färg som jag tidigare inte testat och jag älskar den!

jag hade tänkt slänga in lite bilder på allt möjligt ikväll, så håll utkik!

nu har jag just lagt middag åt mig och mamma, så det är lika bra att äta nu innan maten kallnar!
ikväll blir det mys och oth med min älskling!



vi hörs senare ikv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0