21 oktober, 17 dagar kvar..

- Linnéa

jag är ledsen att det inte blev en uppdateringen sent igår, jag somnade nämligen direkt efter jag sett oth! bilder får helt enkelt komma upp senare idag!
idag har jag introduktion på mcdonalds, det är ett intro på ca 3 timmar. så jag hade tänkt hinna med dagens ärenden innan jag måste till det. jag och min älskling hade nämligen tänkt ta oss en runda i stan, jag ska då passa på att checka på lite saker till min lägenhet!

och just det, jag har äntligen hittat mig en maskeraddräkt som jag ska bära på halloween! dock är det lite småsaker som måste fixas, så om jag har tur hittar jag dom på stan idag!

sen hade jag även tänkt passa på att titta på lite julklappar idag, jag har nämligen redan funderat ut julklappar till min syster och mamma! så en runda i stan ger säkert tips och insperation till resterande!

nu ska jag klä mig sen kommer min älskling och plockar upp mig!


skrutt!

vi hörs senare idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0