23 oktober, j'vla migrän...

- Linnéa

ledsen för den krassliga uppdateringen!

igår var jag och mamma förbi mammas vän christer och lunchade, vi hade även sällskap av han supersöta hundvalp som älskade att bita i mina kläder! senare tog vi oss en promenad till ett ställe en liten bit utanför stan, det var riktigt spännande! mer om detta senare!
kvällen avslutade med mys och idol med mitt älskade hjärta! nu befinnar han sig i sthlm för att spela match! jag håller tummarna för er, lycka till!

nu idag har det blivit ordentligt röj i lägenheten kan jag lova! jag ska försöka få allt fixat innan julstöket sätter igång, nu till veckan ska jag försöka hitta de möbler jag söker!

imorgon är det cheerträning och plugg som gäller, jag ska nämligen plugga på lite saker innan jobbet på mc'donalds börjar!

nu hade jag tänkt lägga mig för migränen har helt tagit över.. så vi hörs mer imorgon!
sov så gott!


bild från "the studio"




Kommentarer
Postat av: Nadja

tack sötnos :* du också som vanligt :D<3

2010-10-24 @ 22:28:36
URL: http://boodah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0