23 oktober

- Frida
Känns som att det var en evighet sen jag uppdaterade här i bloggen, men det var inte alls så längesen egentligen. Igår blev det utgång med ett par brudar, det var grymt mycket folk på 5ive igår eftersom att jockiboi & nemo intog klubben.

Dagen har varit väldigt slapp, varit med min bror och kollat på något jobb och sen har jag umgåtts med käraste. Imorgon finns ett par alternativ, antingen blire träning, åka till badhuset i h-sund eller åka till farmor. Om det blir farmor så blir det bakverk utan dess like, har en hel del som ska bakas. Sen blir det självklart att göra en stor snögubbe & ett par snölyktor. Kan även tänkas att det blir lite tolkning bakom fyrhjulingen, har längtat såå efter det!!

Hoppas ni haft en bra helg, det har jag iaf!  


goaste kusinerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0