25 oktober, brist på fantasi

- Linnéa

jag hittade inte det jag sökte idag när jag rusade runt i stan, istället kom jag hem med lite annat smått och gått! nu sitter jag här och försöker hitta filmen jag såg på igår, det var en riktigt skum men samtidigt sjukt bra film som gick på tv! och eftersom jag var så trött, la jag inte alls märke till vilken kanal filmen gick på..
men jag ska hitta den!

sen håller jag även på med en suprise till min älskling, dock har jag ingen fantasi för tillfället så vi får se hur det kommer gå!
det är lika kul varje gång när han vill veta saker som han inte får, jag känner ingen som är så nyfiken som han<3

jag inväntar nu att han ska sluta jobbet, vi ska nämligen sen till haga med mamma för att se på hennes blivande lägenhet!
sen vill jag göra middag, jag vill ha vit& blomkålssoppa nuuu!


miss my girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0