26 oktober, 12 dagar kvar

- Linnéa

åh så underbart att sova ut, jag steg upp 11 och kände mig ordentligt utvilad! jag har just städat upp här hemma lite, jessica kommer nämligen alldeles strax!

jag hoppas, verkligen hoppas att halloweendräkterna kommer idag, så att man kan testa och se om dom passar! för skulle det vara så att dom är kaos, ja då kommer det bli stressigt att komma upp med en ny idé! men vi hoppas såklart på att allt ska sitta någolunda så vi slipper skicka tillbaka! dessutom har jag ännu inte hittat den tillhörande del till dräkten som jag måste ha, så jag antar att det får bli en till runda i stan idag!
(jag tänker inte lägga upp hur därkterna kommer se ut här, det får bli en suprise!)

den 20 åker min bror och sacko.. dom ska nämligen åka till åbo till min syster, och som det ser ut nu kommer dom till en början stanna där några månader. jag ska vara ärlig, det kommer kännas tomt när 2 familjemedlemmar bara åker sådär!
fast åh andra sidan kommer dom säkert få det super kul, vi alla behöver någon gång åka bort för att rensa tankarna och kommer på nya vägar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0