26 oktober

- Frida
Hallå på er! Imorse blev det upp tidigt, väckaren stod på 07.15 och jag kan ju erkänna att jag inte är van vid att kliva upp den tiden. Kvällen igår spenderades hos evelina, vi målade varandra med vattensmink inför halloween. Har inte riktigt bestämt ännu om jag ska ha målning, eller om jag kör på en hederlig mask istället. När Hanna har slutat drar vi ner på stan, ska kolla på en mask och sen har vi även lite annat att fixa inför lördagens partaj!

Det kommer bli otroligt roligt, speciellt då vi har satsat den här gången. Hade väl inte bästa fantasin när jag kom på vad jag skulle vara men jag tror att det kommer bli superbra.
Emmy & Ankan har tyvärr inte fixat något ännu, så ska försöka (med min kassa fantasi) försöka komma på någonting åt dom också.

Nu hade jag tänkt gå över till mormor ett tag och bara umgås, längesen jag var där nu.

Ha en bra dag!


ser trött ut genom web-camen, men när jag kollar mig i spegeln tycker jag bara att jag ser pigg ut.
frågan är väl om man ska lita på kameran eller spegeln
? hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0