27 oktober

- Frida
Kvällen igår skulle spenderas med hanna, vi hade tänkt se PH och träna. Ingenting av det blev av, vi kom till gymmet men bestämde oss för att sitta i bastun istället. Sen hade vi sån otur att vi missade PH dessutom, och det går tydligen inte att kolla repris på internet.

Vi bestämde oss sen för att dra ut, Anton fyllde ju som sagt 18 år igår och såklart skulle det firas. Så hela det gänget skulle till corona, så vi hakade på den idén vilket var väldigt trevligt. Det är en efterlängtad dag för många, men framförallt för anton.. Jag vet ju själv hur det är att fylla år i princip sist av alla!
Det blev en mycket bra kväll full med skratt och en massa dans!

Nu ska jag nog ta på mig lite varmare kläder och ta mig ut i den friska luften. Ska träffa angelica senare idag, blir nog en sväng på stan för att kolla det jag skulle ha kollat igår.


<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0