28 oktober, bra dag!

- Linnéa

hos optikern gick det bara bra! jag hade inte räknat med att komma hem med linser, men så blev det! så nu kan jag välja mellan glasögon och linser! personligen trivs jag mycket bättre med linser, det kan iofs bero på att jag är så ovan med glasögon. jag hittade iallfall ett par diskreta glasögon som passade mitt ansikte, så det får duga!
kan lägga in en bild senare om det är någon som vill se mig i mina nya glasögon(?)

efter optikern blev det en runda i stan. jag hittade lite smått och gott till mig själv men även till min älskling, jag håller nämligen på med en lite suprise till honom! jag fick genast insperation när jag gick en runda i stan, dock är det en del kvar att fixa, tur att det finns tid för det!
jag kom även hem med en spegel, den passar verkligen perfekt i min hall! så imorgon hade jag tänkt sätta upp den och då även passa på att sätta upp en ljushållare som jag ska placera bredvid spegeln!

jag hann inte med en ordentlig middag, så det blev bara att kasta i sig mat påväg till träningen! jag är verkligen råtaggad, mandy (coach från USA) kommer nästa onsdag för att sätta vårt tävlingsprogram! jag ska verkligen se till att ge allt, träningen ger mig energi som räcker för hela dagen! motivation är något träningen ger mig, bara tanken av att träna gör min dag! jag är så glad att jag hittat något som passar mig så bra!
nu kör vi brudar, vi är grymma!

imorgon blir det att betala räkningar, springa lite ärenden och sen träffa frida. fredagkväll är dock inte spikad, jag har nämligen inte bestämt mig om jag ska ut på krogen eller inte, för jag ska trotsallt festa på lördag så det kanske räcker (?) men vi ser, jag kanske känner mig super taggad imorgon!
påtal om fest, jag ser verkligen framemot halloweenpartyt på lördag!!

nu ska jag ta mig en kopp te och äta! man blir huuungrig av att träna, hehe!
vi hörs mer imorgon!


älskade vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0