28 oktober, optikern

- Linnéa

lite stressad är man, men jag tänkte bara lite snabbt slänga in ett inlägg innan jag ska iväg! jag ska nämligen till optikern för att göra ett syntest inför körkortet, och i samma veva hade jag tänkt köpa mig ett par glasögon. dessa kommer mest komma i användning när jag ser på tv och liknande.
jag ska även passa på att gå en runda i stan och handla lite saker inför helgen! och just det, nu har jag äntligen hittat en "sån" spegel som jag letat efter, så den blir det att köpa med sig hem idag!!


sist men inte minst, min och min älskling halloweendräkter är awsome!! jag blev orolig för ett tag, att dom skulle sitta helt kaos.. men det gjorde dom inte, super nöjd! jag har även hittat det sista till dräkten så jag slipper tokstressa med det in i det sista!


underbart! älskar dig hjärtat<3


nu måste jag skynda mig! vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0