30 oktober, tiden går fort!

- Linnéa

som ni läste i fridas inlägg så spenderade vi dagen ihop igår, jag lyckades hitta resterande saker inför ikväll! dock har det blivit lite strul med en del av min klädsel, så vi får hoppas jag hinner lösa det!

kvällen avslutades hos min älskling, vi hann bara med lite kvällsfika sen blev det bums sängen. imorse lät jag honom sova ut så han skulle orka med sin match, han har nämligen match nu!

jag däremot är hemma hos mamma för tillfället, jag är här för att hjälpa henne med lite saker!
senare ska jag hem till mig för att packa och duscha, för ikväll är det nämligen halloweenparty som väntas!


ni alla får ha en trevlig lördag!



Kommentarer
Postat av: Antonia

Hey gullet!



Nej jag böjer ögonfransarna först. Sätter på fransarna sen och tar mascara sist. Tycker att det blir bäst så :D

2010-10-31 @ 13:19:53
URL: http://anty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0