4 oktober

- Frida
Jag har precis kollat igenom nya JOTEX katalogen som kom i brevlådan för någon dag sen. Det dröjde inte många minuters tittandes i den katalogen och jag fick världens julkänsla. Jag längtar så oerhört till julen och julafton nu, vill bara att de första snöflingorna ska börja falla snart. Är så less på en blåsig och kall höst!

Julen har alltid varit en väldigt stor tradition i våran familj så jag längtar och längtar. I år kommer vi vara hos farmor där vi har nästan hela stora släkten som kommer samlas. En massa fastrar, kusíner och kusinbarn- så mysigt.

Nu sitter jag i pojkvännens mjukisar och har precis gjort iordning en hårdbrödmacka med ost & gurka. Till det dricker jag såklart ett glas obóy. Nu börjar "lite sällskap" på kanal fem, med filip&fredrik som jag ska se nu.

Imorgon blir det upp i god tid för lägenhetsvisning med emzan!! iih

just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0