5 oktober

- Linnéa

ledsen för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna, (från min del). nu förtiden rusar tiden iväg, jag hinner knappt med vart all tid försvinner! igår blev det nästan igen fokus på lägenheten alls, jag hade egentligen tänkt storstäda men det hann jag inte med.. istället blev det möte, promenad med sacko, sväng förbi sjukhuset, lägenhets visning och ännu mer städning i mitt "förra" hem! det känns skumt att säga, "förra hem", jag menar detta är verkligen första gången jag står helt på egna ben, och det är en underbar känsla! jag har ju trotsallt velat flytta till eget sen jag var 16 och nu händer det!

nu har jag och min bror just ätit middag ihop! strax hade jag tänkt packa ihop lite saker, sen beger jag mig till min lägenhet, då blir det genast städning!

här har ni en bild från studion!




tråkigt nog hann jag inte med att baka kanelbullar trots att det var kanelbulles dag igår.. ärch, det får bli massvis med bak när lägenheten är färdig!

vi hörs mer imorgon om jag hinner, jag har nämligen massor att göra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0