6 oktober

- Frida
Det blev till att stiga upp tidigt imorse, jaa tidigt för mig är klockan kvart i åtta. Det hör inte till vanligheterna att jag kliver upp så pass tidigt för jobb.

Det blev en utekväll igår med ett härligt gäng, vilket uppskattades enormt. Har dock bara sovit fyra eller fem timmar inatt så ikväll blir det att lägga sig tidigt.

Jag & Emmy har även hunnit in till stan för att käka chinamat till lunch, vilket var mer än mumma vill jag lova! Nu ligger vi i soffan med varsin varm filt och hon är strax påväg hemåt igen. Kvällen kommer spenderas hos min pojke, och det kommer bli en väldigt lugn kväll- är som sagt helt slut.


tråkigt att robert kört på skägg&hela köret, ser inte riktigt lika bra ut som i "vanliga fall"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0