8 oktober!

- Linnéa

så less man kan vara! jag tror jag ringt till runt 10 olika personer om olika ärenden, men endast 2 har kunnat ta mitt samtal... så det får vara nog för idag, jag orkar inte fortsätta ringa när ingen ändå svarar.. hur som helst, min bror kom just i tid med mat till mig, jag var vrålhungrig och just kom han med en falafelrulle, thanks jr! så nu är man mätt och belåten!

nu ska jag och min bror snart göra några ärenden. sen hade jag tänkt fortsätta röja i min lägenhet! jag ska även passa på att ta min mamma dit så hon får se hur jag bor!

jag har ännu inte bestämt mig hur jag ska göra inför kvällens planer, antingen blir det utgång med brudarna, mys med idol eller fest i innertavle! jag får helt enkelt ta och fundera ett tag!

vi hörs senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0