det har varit en mysig kväll!

- Linnéa

jag och mamma tog och åt middag i min lägenhet, det är skönt att jag fått lite mer ordning på saker och ting här hemma! senare åkte vi till haga för att titta på lägenheten och jag säger bara, gee mig! den är riktigt snygg med super bra planlösning och den ligger jätte lämpligt! soooo happy for you!
vi åkte därefter till min syster där vi var lite folk och tog det lungt! himla skönt att bara ligga och snacka till bra musik och tända ljus! tack alla för en trevlig kväll!
kvällen avslutades med en promenad in till stan, jag och mamma skilldes åt och nu är jag åter hemma!

imorgon blir det lite ärenden sen hade jag tänkt pyssla en del, jag behöver bara lite insperation! ska försöka bläddra runt i tidningar och se om jag hittar något intressant!


alltid vid din sida!
jag är så lycklig<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0