envis kan vara bra!

- Linnéa

blää så less man kan vara! jag har ringt som en tok för att få en tid hos min läkare, men jag fick en väntetid på 3 månader.. och oavsett om jag har remiss och nu allt vad det ska vara så måste jag likförbannat vänta så länge..
men jag gav mig inte! så jag har i princip ringt varje dag, nu är förmodligen läkaren så less på mig eftersom jag just fick ett mail om en tid om 20 dagarna istället! bättre de än att vänta 3 månader....

idag måste jag hinna plocka isär min byrå som står i hallen, jag ska nämligen köpa mig en ny, mer praktisk!
sen måste jag samla ihop allt som ska ner i min källare, lika bra att göra bort allt på en och samma gång så lägenheten kan bli klar någon gång!

jag ska nu försöka skriva en lista på saker som måste inhandlas. det hade inte varit fel att ta sig till ikea någon dag, dom har verkligen allt!

nu ska jag börja klä mig, jessica ringde just så det är dags att börja dra sig dit!
listan med saker får vänta!


vår förra katt ak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0