full fart

- Frida
Idag har det verkligen varit full fart sen dess att väckaren ringde imorse. Var som sagt och lunchade, vi åt på Ronjas- har aldrig ätit där tidigare men det var väldigt gott och väldigt prisvärt. 75:- och då är det buffé + dricka, det fanns jättemycket sallad, alla möjliga pizzor och även husmanskost. Rekomenderar verkligen stället starkt, och tack till soffe som fick mig att prova den restaurangen.

På gymmet körde jag och Hanna järnet idag, vi har trots allt kommit fram till att bli nyttigare samt ta träningen på  större allvar. Hoppas bara att det går vägen.
Väl hemma hos hanna&virre blev det till att baka (nyttigare dagar startar imorgon...) och vi fick även ihop en badrumshylla och en skohylla. Mycket bra teamwoork där!

Nu ska jag ta och sova, imorgon blir det en prommis in till stan för att kika på ett par saker.

förresten, här är bloggen jag tog receptet av till kola/nöt kladdkakan som jag nämnde i mitt tidigare inlägg:
http://bambi.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0