good day

- Frida
Idag blev det direkt ner på stan för att träffa Linnéa, gick runt en del och kollade det sista inför morgondagen. Och som jag skrev igår, så kommer jag absolut inte ha någon möjlighet att fixa något imorgon eftersom jag jobbar till stängning.

Bytte även en blus som jag köpte igår, eftersom jag inte provade den igår så upptäckte jag först när jag var hemma att det hängde en massa lösa trådar. Men, tur som jag hade så fanns min storlek.

Dagen har spenderats med Linnéa som sagt, hon åkte hem för cirka en timme sen. Såg idol, drack tee och pratade! Eftersom att jag jobbar imorgon så blir det en tidig kväll ikväll, börjar bli trött så sängen lockar alldeles strax.

Hoppas att ni haft en bra dag, så ser vi om uppdatering hinns med imorgon eller inte. Lär ha väldigt fullt upp om man säger så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0