har väl mått bättre

- Frida
Det var längesen jag hade sånhär värk i magen av mensen. Har nu tagit ipren som börjat värka som tur är, men nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och vila så jag är pigg inför kvällen.
Det blir nämligen utgång ikväll, ser fram emot det!

Har dessutom fått saker och ting lösta idag, ett samtal som fick mig att inse hur pass mycket jag älskar mina vänner och vad rädd man ska vara om dom fina man har. Så, ta åt er mina fina- och ni andra, tänk er för innan ni gör misstag som kan betyda förlorad vänskap. Det är det viktiaste vi har!


Nu har jag ingenting mer att säga faktiskt, hoppas ni mår bättre än vad jag gör i nuläget så hörs vi senare!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Eva-Britt

Va fint skrivet gumman ,du har så rätt man ska vara rädd om sina vänner

2010-10-09 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0