is it worth it?

- Frida
Godkväll på er, ett väldigt sent inlägg blev det ikväll. Den största delen av tiden har bara bestått av en himla massa tänkande, ibland måste man ta sig en tankeställare och reda ut saker och ting för sig själv. Detdär lät kanske väldigt underligt, men ni som förstår ni förstår.

Har spenderat kvällen hos evepeve, vi har kollat på lite utklädnad till dagen med stort D, pratat om livet och även kollat på paradise hotel. En anledning till att jag är uppe den här tiden är dock för att jag suttit och pratat med en killkompis till mig som flyttar ner till uppsala. Vilket är väldigt tråkigt, men det tycks rulla på i vanlig ordning och han har hittat sig många nya vänner, och även brudar. Blir verkligen glad att det går bra för honom, och efter jul kommer han hit och hälsar på!

Näe, nu ska jag sova. Har en lunchdejt med Sofia imorgon klockan elva, och har en del saker att fixa innan det också.


och för att inte glömma, ett sort GRATTIS till emmy & linus som firar 2 år tillsammans idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0