knight and day

- Frida
Dagen har spenderats med Angelica, vi bestämde oss för att se någon film och det blev till sist "knight and day". Genren är action, som jag absolut inte brukar tycka om i vanliga fall. Men den här filmen älskade jag, det var så mycket mer än pang pang om man säger så. Så har ni lite att göra någon dag såhär i höstmörkret så kan jag absolut rekomendera den.

När angelica drog iväg på gruppträning följde jag med daniel till hans nya lägenhet. Har inte sett den tidigare, och den var suuuper fin. Jag som blivit så fast i hans nuvarande blev dubbelt så kär i den nya. Den var minde och mysigare, hon som bor där nu hade dessutom 4 små kattungar. Supersöta var dom minst sagt!

Nu ska jag kolla reprisen från ett program jag missat att kolla i veckan som gått.
Imorgon kommer emmy och då blir det kvalitetstid &hoppas på att hon snart flyttar hiiit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0