lördag, 2 oktober!

- Linnéa

dagen idag har bestått av att flytta över mina saker till lägenheten! nu är det inte alls mycket kvar, bara lite småsaker som jag kommer på eftersom. nästa steg är att städa ur hela lägenheten så att jag sedan kan sätta allt på plats! men städning får ske imorgon för idag har jag nämligen städat hela lägenheten i mitt "förra" hem! det är så att det kommer folk och tittar på lägenheten imorgon så jag passade på med en storstädning! jag hann även med i samma veva att snagga skallen på min bror haha!

imorgon blir det först en liten sovmorgon sen ska jag, min syster och min pojkvän till en studio i stan som just öppnat för att stylas och fotas!
så nu hade jag tänkt packa ihop 3 ombyten som jag ska ta med imorgon, för variation i bilderna!

nu blir det av till min lägenhet!

ni alla får ha en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0