mummmaa

- Frida
Nu när det är sånt trist väder ute, och när julen är på ingång så får jag sånt sug av att baka. Hittade precis ett recept på snickers-kladdkaka då man har jordnätter i. Tror dock att jag kommer byta ut jordnötterna till hasselnötter istället, då jag gillar dom nötterna bättre. Får försöka övertala Hanna att vi ska baka ikväll, när vi ändå ska se på paradise hotel & bara umgås.

Nu ska jag packa ihop gymkläder och badkläder, sen blir det att hämta upp Hanna hemma hos henne. Här är en bild förresten på "snickers kladdkakan". Ser sååå gott ut!!


fick inte fram vars bilden kommer ifrån, så bloggen där receptet kommer ifrån dyker eventuellt upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0