mycket som ska planeras

- Frida
Hallådär, det var verkligen härligt att vakna upp och se att solen skiner ute. Kan såklart förstå att det är kallt därefter, men tror jag ska ut på en promenad. Jag har en himla träningsvärk i magen, fastän jag bara körde en övning med mage- men kanske beror på hur sällan mina magmuskler faktiskt tränas.

Nu är det redan 18 oktober, drygt tre veckor till min födelsedag och det är en massa planering kring det. Och på tal om planering, halloween närmar sig med stormsteg och det kommer bli sjukt roligt. Har som sagt bestämt vad jag ska vara, nu är det bara att planera så att man hinner vara på allas halloween firande. Hade väl bara varit enklast om man slog ihop två fester till en? Haha, om ni frågar mig så var det en mycket smart idé..

Skulle egentligen iväg till paradisbadet med angelica & gänget idag, men jag har haft alldeles för mycket utgifter den här månaden så var tvungen att tacka nej till det. Sen känns det som att en förkylning är påväg, men som tur så känndes det bättre redan imorse. Så får hoppas att det inte blir något med den förkylningen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0