rubrik

- Frida
Idag har det blivit en runda på stan och även lunch med angie innan det. Bestämde mig nu för att ha en mask, och inte sminket som jag fick utslag av. Tyckte inte att det skulle vara särskilt snällt mot min hud att använda vattensminket igen- när det blev som det blev.

Jag tror att det blir bra, har förhoppningsvis fixat allt som måste fixas nu iaf, sen är det såklart en del grejer som hade varit "pricken över i'et" om jag hade. Får se hur det blir med den saken, beror helt på hur mycket tid jag har. Jobbar som sagt hela lördagen, så allt-verkligen allt måste vara fixat imorgon. Finns absolut ingen tid på lördag, sen är ju dessutom allting stängt när jag slutat.

Får se om vi, några brudar kör på middag innan själva festen. Hade varit trevligt med en liten förfest innan det stora partyt!

Nu ska jag se reprisen av PH, dock har hanna redan avslöjat hur det gick när jag låg i älsklingens säng tidigare ikväll. Imorgon ska jag träffa Linnéa, efter det blir det hem till s, sen kommer e lite senare under kvällen.


världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0