skarpt läge

- Frida
Det blev att åka till farmor idag, vilket jag inte ångrar en sekund. När vi först kom dit var det bara att hoppa i varma kläder, ta på sig handskar, vantar, halsduk och allt man kan tänka sig. Sen började vi röja upp i garaget, skotern stod nämligen för fyrhjulingen så det tog oss ett tag att fixa med det. Vi knöt sen fast två stycken pulkor och började våran runda. Snacka om att man saknat att tolka nu när det var ett bra tag sen sist.

Vi hann ett halvt varv runt sjön, sen blev det tomt i tanken vilket var en besvikelse. Då var det bara att styra ner fyrhjulingen i "diket" och börja traska tillbaka till farmor. Och jag kan meddela att det inte var en kort bit att gå, var helt slut när vi väl kom fram. Vi bestämde oss sen för att åka in till Tavelsjö för att köpa bensin!

Vi hann även med att baka, farmor & jag. Det blev mina absoluta favoriter; kladdmuffins. Dom blev verkligen supergoda och sitter just nu och smaskar på en.
Ser samtidigt på Beck (skarpt läge) med andreas och daniel. Nu börjar filmen igen, har precis varit reklam. Så måste rusa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0