skoproblem

- Frida
Jag har sökt och sökt inne i stan, men jag hittar verkligen inte dom perfekta skorna. Vill ha ett par enkla kängor, lite tuffare modell och som inte är så himla stora längst upp. Tycker inte alls om när det är för "luftigt" längs uppe. Så idag tänkte jag ta mig till Din sko för att se vad dom har att erbjuda, hittade ett par snygga kängor där fast på hemsidan. Så vi ger det ett försök, annars måste jag ta mig till stockholm typ nästa vecka?

Nu när första snön kommit är det verkligen dags att köpa ett par skor som är lite varmare än vad mina 129 kronors tygskor från H&M är.

wish me good luck, och kom gärna med tips på hemsidor där dom har snygga skor till hösten/vintern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0