söndagsmys

- Frida
Först och främst, tack till alla som var med igår. Det blev verkligen en kanonkväll och det var framförallt riktigt roligt att så många faktiskt var utklädda.

Vaknade upp redan klockan nio imorse, drack lite vatten och sen gick jag och la mig igen. När både jag och Linnea sen vaknade upp stod min klocka på 12.23 och hennes stod på 11.23- blev väldigt fundersam men sen insåg vi ganska snabbt att det var min telefon som inte ställt om sig. Jag visste verkligen inte att man skulle ställa klockan redan idag, det visar bara på hur fullt upp man har nuförtiden.

När jag vaknat till liv drog jag ner på stan tillsammans med evelina, käkade lunch och bara gick runt i det härliga vädret. Nu däremot är det drygt en timme tills mitt favvo program börjar, så jag & mamma har söndagsmys ikväll. Har precis varit på affären och handlat godis och ostkrokar som vi ska gotta oss med ikväll.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0