16 oktober, i'm back!

- Linnéa

jag ska börja med att säga tack alla underbara som har funnits här den senaste tiden! det har varit en tuff tid, men tack vare allas samarbete och stöd har det gått vägen!

nu när allt rullar på igen kommer uppdateringen från min del bli mycket bättre!
på den senaste tiden har det varit väldigt mycket att göra, fast jag egentligen inte orkat har jag löst det ändå! en sak som fått mig på andra tankar var när jag och min älskling shoppade massa basutrustning till min lägenhet, och allt eftersom kommer jag på mer och mer som måste inhandlas! jag har inte förens nu förstått hur mycket det egentligen behövs till en lägenhet! och nu allt eftersom börjar det bli mer och mer hemtrevligt!

i samma veva har jag passat på att shoppa saker till mig själv, nu när kylan kommit så måste garderoben fyllas med varma skor och kläder! men det har även blivit en del andra saker så som hårprodukter, ett måste nu när mitt hår börjat bli så långt!

nu ska jag strax äta lunch med mamma sen fortsätter vi att packa! snart är det nämligen bara 1 månad kvar tills mamma flyttar till röbäck!
vi har kommit en bra bit på vägen, snart är alla kartonger fyllda!


ikväll har jag inte planerat dagen annat än att jag ska strukturera upp hemma hos mig. sen fick jag ett super sug efter att baka kanelbullar!

vi får höras lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0