17 oktober, we can do this!

- Linnéa

det blev mat och trevliga samtal med min vän johanna! nu har jag just avnjutigt en super god äppelpaj som jag lagat, ett måste är att ha vaniljsås till!

imorgon är det mycket som ska hinnas med! jag och mamma ska springa en massa ärenden i stan, jag ska även på ett möte och sen träffa emma! och om det inte blir allt för sent ska jag se förra veckans avsnitt av oth med min älskling, det beror helt på hur slut han kommer vara! han kommer nämligen med bussen från sthlm 3 på morgonen och bara 3 timmar senare börjar han jobba..

nu hade jag tänkt läsa lite sen blir det över till mitt place, måste se till att somna tidigt så jag orkar mig upp imorgon!


snutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0