24 oktober, hösten har redan rusat förbi!

- Linnéa

jisses så slut man är, dagens träning var ett riktigt hårt pass! det är nämligen så att mandy, en cheercoach från usa kommer ännu en gång för att sätta vårt tävlingsprogram! hon är hård kan jag lova! så vi kämpar på att komma i form innan hon kommer på besök, det är bara till en fördel att träna upp sig så man orkar mer på lägret! det kommer vara ett läger från onsdag - lördag vecka 44, 6 timmar per dag! jag är supertaggad!

nu har jag just skrivit upp alla veckans ärenden och kommande jobbpass! jag såg nu att jag redan fått 5 pass som börjar i november! så nu blir det att plugga så jag klarar proven!

imorgon blir att följa med mamma till haga för att checka in lägenheten hon ska flytta till i november! jag ska även hinna med en runda på stan för att lämna in min halllampa på lagning. jag hade även tänkt titta på en spegel till min hall! den är jag kräsen med, det måste vara den perfekta!

och sist men inte minst, nu har jag beställt min och min älsklings maskeradkläder! det är dock 2 saker kvar för mig att hitta, lika bra att söka dom imorgon när jag ändå ska rusa i stan!


imorgon kommer mitt hjärta hem från sthlm!

vi hörs mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0