vi ser det snöar, vi ser det snöar...

- Frida
Ja, det är väl knappast någon som har missat att första snön nu har kommit. Det är inte heller några små snöflingor, utan dom är riktigt stora och det blåser en hel del för den delen också. Har redan varit ute på ett ärende, och nu sitter jag hemma och tittar ut genom fönstret. Jag är ju en person som alltid älskar julen, snön och vintern men i år vet jag inte ritkigt vad jag tycker. Har fått smak för utlandet, sol & bad så det är lite annorlunda i år. Men, man kan ju inte säga att vintern  i n t e  är mysig, för det är den absolut. Nu får man äntligen tända en massa ljus, dricka varm choklad och bara krypa ner under en varm och skön filt.

Nu hade jag tänkt göra iordning en ordentlig lunch, så vi hörs lite senare. Just det, idag har jag äntligen klipptid- har väntat alldeles för länge med att klippa mig nu!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0