13 september

- Frida
Den här helgen har varit väldigt lugn, jag kan faktiskt inte minnas en helg som varit såhär lugn på flera månader. Sommaren i sig har varit så sjukt intensiv och jag  gillareee. Så det var dags med en hel helg med mys och bara ta det lugnt. Eftersom att jag hade min brors lägenhet så var det alldeles perfekt för det. Jag försöker att inte nämna förkylningen, men det är ju dels därför jag ligger inne och försöker bli frisk någon gång. Det verkar för övrigt inte hjälpa ett dugg, har nu legat inne i princip en vecka i streck och inte fan har jag sett att min förkylning ens är på bättringsvägen.

Nu ska jag göra iordning lite fika, min grabb kommer från körskolan nu så vi får tid för en fika innan han ska traska hemåt. Inväntar dessutom Linnéa som jag ska spendera min dag med. Var längesen nu juu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0