15 september

- Frida
Det känns som att jag fått gjort en massa vettiga och bra saker den här morgonen. Menar då inte att jag var uppe med tuppen, klev trots allt upp för cirka två timmar sen, men effektivt har det varit här hela morgonen. Nu ska jag göra iordningn en ordentlig frukost/lunch och sätta igång gossip girl och oth (ÄNTLIGEEEEEEEN). Tycker väl egentligen att oth borde lagt ner då det börjar visa sig att den serien gjort sitt, men samtidigt slutade förra säsongen så otroligt spännande att jag såklart måste fortsätta följa serien.

Det var allt jag hade att komma med nu, för övrigt så regnar det otroligt mycket idag. Kan inte minnas när det vräkte ner så här mycket sist, (missade som sagt regn-veckan här i Sverige när jag var på Cypern.)
Det är skönt med regn då & då, speciellt när man har en massa saker att ta itu med. Då är det absolut ingenting som får en att vilja sätta foten utanför dörren.






men det är svårt att undgå att sakna sommaren-
nu är det hösten & vintern som är påväg tråkigt nog.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0