17 september

- Frida
Igår fanns det verkligen ingen tid för bloggning, väcktes av jobb så det var bara att hoppa in i duschen för att sen röra sig mot jobbet. Det blev en lång dag igår, jobbade från elva till nio på kvällen. Vi hade nämligen en modekväll igår, typiskt att jag inte hann tipsa er om detta. Det var trots allt hela 20% på ett helt köp, vilket inte alls är illa.

Är inte riktigt van att jobba närmare 12 timmar, så det känndes i kroppen kan jag lugnt säga. Efter jobbet åkte jag till Hanna&Amanda, det blev väldigt lugnt framför tv'n. Precis vad som behövs efter en full dag med jobb.

Nu ska jag väl börja tagga till inför kvällen, kanske ta mig en tupplur så jag känner mig extra utvilad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0