2 spetember, slö och hängig....

- Linnéa

det har inte gått bra för mig att hitta kamerasladden så bilder på mina söta djur kommer upp ikväll!
ska leta efter sladden som en tok!

de flesta som känner mig vet att jag nästan aldrig blir sjuk men nu har jag lyckats åka på en förkylning... och eftersom jag nästan aldrig blir sjuk ser jag detta som något jätte jobbigt...
jag kan inte prata eller svälja på morgonen för att det skär så mycket i halsen, men det värsta är att det inte blir bättre under dagen, så det är bara att hinka hett te och göra dagarna till så lugna som möjligt.

hur som helst, dagen började med ett möte i stan, och eftersom jag är förkyld känner jag mig både slö och häning så det var inte det roligaste att sitta i ett möte..
men nu är iallafall de bortgjort, och snart ska jag ut för att möta upp frida!
det känns som en evighet sen jag träffade henne! och eftersom hon också har åkt på en förkylning blir det att mysa ner sig i soffan med te och en bra film!




jag hoppas jag hinner piggna till lite iallafall innan helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0